طراحی سایت

قالب وبلاگ

کل کل سرخابی ها

طراحی سایت


کل کل سرخابی ها
 
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

سلاااااااااااااامی سرخ ابی به همه دوستای گلمون، آآآآآآآآآآآآخ که چقدر دلم واستون تنگ شده بود توی این مدت که نبودم، خبرهای زیادی هم بود که میتونستیم روشون کار کنیم! از باخت وحشتناک به سئول و سوختن دماغ بعضیا (اصلا فک نکنین منظورم فتل بود! نه اصلا!!) و بازی های افتضاح  توی لیگ گرفته تا همین چند وقت پیش که 2-1 به نفتون معروووووووووووف عادل باختن! و اخرینش هم که فک نکنم اخرین گزینه باشه افتتاح اتوبان رحمتی به دست غفوری بود که با یه شوت حدود50 متری تا مدتها خودشو بین فوتبالیا معروف کرده!!

شوت غفوری تبعات خیلی سنگین و بدی میتونه واسه شماره 1 اس تق لال داشته باشه! کسی که  با کنار گذاشته شدن از تیم ملی دنبال ضعف گلرهای دیگه تیم ملی میگشت و چپ و راست از عملکرد کیروش و بازیکنانش انتقاد میکرد که حتی همبازیای خودش هم علیهش شدن دیگه به هیچ وجه با این شاهکارهایی که هربازی از خودش نشون میده فکر نکنم به هیچ وجه تا 10-12 سال دیگه که کیروش سرمربی تیم ایرانه بتونه حتی به عنوان توپ جمع کن های تیم ملی هم 1ساعت به اردو بره!!!!

موضوع بعدی تحویل گرفته شدن شدددددددددید از طرف مستر قلعه اس!! نمیدونم این بشر چرا اینقدر خودشو تحویل میگیره و دائم فکر میکنه که همه میخوان زمینش بزنن!! اخه کسی نیست بهش بگه بنده خدا فکر میکنی دیگه توی این فوتبال چیکاره هستی که همه بخوان به خاطر جنابعالی کار و زندگیشونو تعطیل کنن تا ازت آتو بگیرن؟؟ ماشاالله اینقدر دم کلفت اطرافته که به راحتیا هم دم به تله نمیدی! تا نباشد چیزکی علیپور نگوید چیزها...! کسی که به خاطر شجاعت از بازی دادن به جوونا به دست اهالی مطبوعات لقب ژنرال بهش تعلق گرفته بود حالا دیگه فقط کارش به جایی رسیده که روز به روز ضعف فنی اش بیشتر از قبل میشه و میشه گفت  اون شجاعت سابق که نداشت رو نداره!  از پیرمردهایی که این فصل دور خودش جمع کرده  گرفته تا لیستی که واسه نیم فصل داده دست فتل تا با چرب زبونی براش جمع کنه و میانگین سنی تیمش رو از اینی که هست بیشتر کنه! که میگن یکی از اون پیرمردها هم داوود حقیه!

مورد بعدی اپمون هم در مورد نامردی کمیته انضباطیه که به دلیل اینکه یه امتیاز از تیم اس تق لال کم کرده بود و بیشتررررر به خاطر بسته شدن دهن اس تق لالیا به دلایل نامعلومی که اونا رو توهین تماشاگرای تیم پرسپولیس اعلام کرده دستور دادن که یه امتیاز مبارک از جیب پرسپولیس بردارن تا یه کم سروصدای اطرافشون بخوابه! و بعد هم تا جایی که میتونسته همه رو جریمه کرده! متن کاملش رو این پایین خودتون بخونین:

  به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اسماعيل حسن‌زاده رئيس کميته انضباطي درباره پرونده مجادله لفظي علي دايي و محمد مايلي‌کهن گفت: پرونده مجادله لفظي مايلي‌کهن و علي دايي بعد از بازي صبا و پرسپوليس که در رسانه‌ها با مصاحبه‌هاي گوناگون عليه يکديگر انجام دادند، هر کدام از سرمربيان دو تيم به يک جلسه از همراهي تيم خود محروم و پرداخت 10 ميليون تومان جريمه نقدي محکوم شدند.

وي در ادامه درباره پرونده بازي داماش و پرسپوليس که در ورزشگاه آزادي برگزار شده بود، گفت: علي دايي سرمربي تيم پرسپوليس به دليل رفتار غير ورزشي نسبت به تيم داوري به مدت يک جلسه از همراهي تيم خود محروم و به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد و به دليل اهانت‌هاي مکرر تماشاگران تيم پرسپوليس نسبت به تيم حريف، از باشگاه پرسپوليس يک امتياز کسر و همچنين به دليل يک دقيقه تاخير در ورود به زمين مسابقه در نيمه دوم توسط بازيکنان اين تيم، باشگاه پرسپوليس به پرداخت 3 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

 

خب دیگه فعلا بسه! تا یه اپ دیگه باااااااای

بازم مثل همیشه منتظر نظراتون هستم...  

کل کل سرخابی ها


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

بگوویچ مرا از شکایت نترساند

فولادی ها بعد از برانکو کریم شیره ای شدند

بازیکنان پرسپولیس راه رفتند تا ژوزه اخراج شود

بردهای یحیی در پرسپولیس شانسی است

مربی ایرانی جرات اخراج کریمی را ندارد!!

 

این را به شما بگویم که من خودم دنبال مربی گری در ایران نیستم اما حرفم این است این همه پیشکسوت دارد پرسپولیس چرا وینکو رییس آکادمی بشود ؟ 


سایت گل – بهروز رهبری فرد حالا اپوزیسیون مهم پرسپولیس لست . درست مثل همان یک سالی که رگ پروینی اش زده بود بالا و علیه تیمی بود که مدیریت قرمز ها را از دست داشت.
با او درباره مصاحبه اش علیه بگوویچ صحبت کردیم.


آقا بهروز حرفهایی که زدید بگوویچ را خیلی ناراحت کرده . ایشان گفته تهمت زده اید و می خواهد از شما شکایت کند؟
من تا زمانی که حرفی برایم مسجل نشود به زبان نمی آورم ... مگر در این چند سال به کسی تهمت زدم که این دومین بارش باشد؟من برای حرفهایم دلیل دارم. از آقای بگوویچ میپرسم که چگونه ۸ بازیکن فولاد به تیم ملی رفتند و بعد از آن نتوانستند در فوتبال رشد آنچنانی داشته باشند شدند .چرا در همان مقطع بازیکنان پرسپولیس و استقلال به آن صورت دعوت نمی شدند؟یا اگر دعوت می شدند جسته گریخته بودو تعدادشان کم بود .
اما آن بازیکنان که می گویید در لیگ ایران جز خوبها بودند؟اسم هایشان را مرور کن. کعبی ، مبعلی ، کاملی مفرد و...
شاید هم اینطور باشد، من که با آنها مشکلی ندارم اما آنها با دلالی این آقا به تیم ملی رفتند وگرنه چرا در سالهای بعد وقتی برانکو از ایران رفت کریم شیره ای شدند و مربیان دیگر چندان اعتقادی به کار آنها نداشتند در تیم ملی و خیلی از آنها هم محو شدند. این آقا هرجا دوست دارد شکایت کند من از این شکایتها زیاد دیده ام ولی من تا برای حرفم دلیل و مدرک نداشته باشم حرف نمی زنم.
مثلا چرا این آقا فقط در ایران مربیگری می کند؟ مگر مربی خوب و مقتدری نیست چرا با ۶۴سال سن فقط در ایران بوده اند و از جایی پیشنهاد نداشته؟.


اما آقای رهبری فرد بگوویچ در الوصل امارات و القطر هم مربیگری کرده؟.
آن هم از صدقه سری پرسپولیس است واگرنه چرا بعد از آن به ایران امد و حتی حاضر شد در تیمهای رده پایین و حتی لیگ یک ایران مربی گری کند ...
پولی که این آقا دارد میخورد پول من و هموطن های من است. الان هم چون ترسیده که بعد از من ۲نفر دیگرهم این حرفها را بزنند و از ایران برود می خواهد شکایت کند!


این حرف هایی که گفتید نظر شماست نه مدرک...
این را به شما بگویم که من خودم دنبال مربی گری در ایران نیستم اما حرفم این است این همه پیشکسوت دارد پرسپولیس چرا وینکو رییس آکادمی بشود ؟
لابد پس فردا هم اینجا نباشه یک پست دیگر به او می دهند مثلا رییس فیزیوتراپی پرسپولیس. پس فردا هم می شود سرپرست پرسپولیس.


البته وینگو امتحانش را در کار با جوانان پس داده است؟.
شاید چند تا جوان را به فوتبال معرفی کرده باشد خیلی های دیگر هم این کار را کرده اند مگر علی آقای پروین چند تا جوان به فوتبال معرفی نکرد یا امیر قلعه نویی؟


قلعه نویی رئیس آکادمی پرسپولیس بشود؟
مثال زدم . مگر آقای پنجعلی یا پیوس یا محمد خانی نمی توانند با جوانان کار کنند .


یعنی آن ها بیایند کسی اعتراض نمی کند؟
منظور من از پیشکسوت کسانی هستند که برای پرسپولیس زحمت کشیده اند افتخار کسب کرده اند. همان کسانی که در بی پولی این باشگاه بوده وبرای پرسپولیس تاریخ ساز بوده اند که تعدادشان هم فکر نکنم ۲۰۰۰نفر باشد؛ چون اگر اینطور باشد که همه پیشکسوتند حتی کسانی که ۳ماه در پرسپولیس بوده اند.مثلا بهنام سراج ۲سال در پرسپولیس بوده اما پیشکسوت این تیم نیست . من کسانی را میگویم که ریشه های این باشگاه بوده اند امثال پنجعلی،پیوس ،درخشان ها و محرمی ها یا کلانی ها. نه اینکه این آقا بشود رییس آکادمی آقای شیرینی هم بشود سرپرست . این درست نیست .خود من به عشق امثال پنجعلی ها به پرسپولیس آمدم چرا باید در این تیم بزرگ آدمهای کوچکی مثل مجتبی حسینی باشد مگر ما کم آدم بزرگ در پرسپولیس داریم ؟
در پرسپولیس هم که تا دلتان بخواهد پست هست من شنیدم همین آقای رویانیان ۱۰ تا مشاور دارد .من حرفم این است روی نیمکت پرسپولیس به جز یحیی همه غریبه اند.

آقای شیرینی را که می بینم فکر میکنم یک تیم دیگر است نه پرسپولیس تا زمانی که دوربین روی یحیی میرود میفهمم این پرسپولیس است ...چه طور اقای رویانیان برای حمایت از شیرینی سینه اش را سپر میکند خوب پنجعلی یا پیوس را هم بیاورد محرمی را محمد خانی را هم بیاورد و از انها حمایت کند.آیا من حرف بی راهی میزنم؟


اما این حق گل محمدی است که دستیاردلخواهش را انتخاب کند؟.
بله حق دارد اما از یحیی میپرسم اگر اسماعیل حلالی را که الان مربی تیم( ب ) پرسپولیس هم است را می آوردی چه اتفاقی می افتاد ؟یعنی مغز تاکتیکی مجتبی حسینی اینقدر بزرگ است که هیچ کس نمی تواند جایش را بگیرد من تمام حرفم این است که جای این آدمها یا شیرینی در پرسپولیس نیستواگرنه من به یحیی حق میدم اما آقا یحیی تو کم همبازی بزرگ نداشتی کم بازیکن پرسپولیسی بزرگ کنارت نبوده اند .من از ملوان خوشم می آید چون در ملوان اصلاَ به بازیکن غیر بومی فرصت نمی دهند یا روی نیمکتش غیر بومی راه نمیدهند


پس شما با یحیی مشکلی ندارید؟
ببینید من خودم در کمیته فنی آن زمان که برای انتخاب ژوزه تشکیل شده بود بودم و زمانی که دیدم رزومه خوبی دارد چند بار قهرمان شده با الاهلی مصر که تیم قدرتمندی است.
یا در بنفیکا و بوایستا که تیمهای بزرگی در پرتقال هستند بوده و دستم را به عنوان رای مثبت بالا بردم اما من حرفم این است که آقای رویانیان وقتی تو این همه خرج میکنی ژوزه را می آوری و توقع مردم را بالا می بری باید یک مربی بزرگ تر بیاوری. تو که پول داری و مشکلی نداری و بلدی خرج کنی یک مربی بزرگتر از ژوزه یا لااقلال یک مربی پرسپولیسی خوب با تجربه بیاور.


مثلاَ چه کسی؟
همین حمید درخشان مگر مربی کوچکی است من نمیگویم بهترین است اما سال ۷۳ مربی خود من بوده است و سالهاست در پرسپولیس است و در لیگ مربی گری کرده و تجربه دارد.
مربی گری در لیگ تجربه میخواهد این طور نیست که هر کس بازیکن ملی بود بیاید و بشود سر مربی. پرسپولیس این چند تا بازی هم که نتیجه گرفته دقیقه ۹۰ گل زده ایم و این شانسی است.
به نظر تو چرا ژوزه نتیجه نگرفت؟

اگرچه ژوزه هم مربی خوبی بود باید بگویم که از ۱۰۰درصد ۲۰درصد مقصر بود .علتش را هم میدانم که چرا نتیجه نگرفت.


چرا
چوب لای چرخش گذلشتند ودرست حسابی حمایتش نکردند. شما نگاه کنید وقتی میروند یحیی را به عنوان کمکش می آورند بازیکنان چگونه بازی می کنند.


یعنی چی این حرف?

یعنی اینکه کدام آدم عاقلی سر مربی گری تیم صبا را ول میکند و می آید کمک می شود ؟
شاید مردم ندانند اما من بهروز رهبری فرد که ۱۴ سال در در پرسپولیس بودم می دانم که ما نتوانستیم با ژوزه کنار بیاییم.واگرنه او مشکلی نداشت... بعدش هم که به یحیی می گوییم بیا کمک بایست ۲هفته دیگر سر مربی هستی؛ خوب معلوم است که بازیکنها دیگر برای ژوزه بازی نمی کنند. شما بروید ببینید در آن ۲تا بازی آخر نیمه دوم بازیکنان راه می رفتند.
مربی خارجی چون به بازیکن برنامه می دهد و از بازیکن برنامه میخواهد برای ما بازیکنان سخت است. خود من زمانی که در تیم ملی بودم در دوره بلاژویچ وقتی می آمد فکر می کردیم او سرهنگ است و ما سرباز و می خواهد تنبیه کند. مربی خارجی با کسی شوخی ندارد .شما ببینید کدام مربی جرات دارد علی کریمی را اخراج کند؟همین یحیی میتواند یا حتی درخشان؟ اما ژوزه چشم نمی گوید .ما هم میرویم یحیی را می آوریم ... بازیکنان هم که از خدا خواسته چون کار با مربی خارجی سخت است.


انگار یک جورهایی دوست ندارید گل محمدی نتیجه بگیرد؟
بر عکس اتفاقاَ اگر او نتیجه بگیرد برای من و امثال من خوب است و انگیزه میگیریم اما من می گویم مربی گری آن هم در پرسپولیس باید پر از تجربه باشی.


همه شما را یک پرسپولیسی با تعصب میدانند اما چرا زمانی که در پاس بودی بعد از بردن پرسپولیس با ابوالقاسم پور شادی کردید؟
نه من حرف شما را قبول ندارم فیلم آن بازی موجود است کدام بازیکن را دیده اید که به پرسپولیس گل بزند و تماشاگران او را تشویق کنند؟فیلم آن بازی موجود است من را تماشاگران و جایگاه ۳۶ صدامی زدند و میگفتند بهروز بیا اینجا من هم دیدم اگر نروم ناراحت می شوند واگرنه پاس که تماشاگر نداشت ...بعد از بازی هم نمیگویم ۸۰هزار نفر اما ۳۰ هزار نفر در ورزشگاه باقی ماندند و من به سمت آنها رفتم و با آنها شادی کردیم.


حرف خاصی ندارید؟
بهروز رهبری فرد را مردم میشناسند آقای بگوویچ مرا از دادگاه نترساند امیدوارم با شکایت ایشان همه چیز مشخص شود.

 

شماها چی فکر میکنید؟؟؟کی درست میگه؟؟؟

کل کل سرخابی ها



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

علی دایی 43 ساله شد. همین موضوع باعث شد اغلب خبرنگاران و عکاسان ورزشی دنبال او باشند تا با کیک و شمع از مطرح ترین چهره فوتبال ایران عکس بگیرند و با او درباره این اتفاق صحبت کنند. البته شناسنامه علی دایی تاریخ تولدش را 1348/1/1 نشان می دهد اما او متولد 14 بهمن 1348 است و سن واقعی اش حدود 11 ماه کمتر از سن رسمی اش است.

 برادرش محمد دایی که دو سال از او بزرگتر است می گوید: «پدر ما برای اینکه زودتر به مدرسه برویم شناسنامه ما را بزرگتر گرفته به همین دلیل شناسنامه علی از سن واقعی او بزرگتر است ...!

در ضمن 14بهمن علاوه بر تولد علی دایی تولد سید جلال حسینی هم هست...البته سید جلال 31ساله شد!!


کل کل سرخابی ها


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

 

کل کل سرخابی ها


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

 دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس که در عرصه خوانندگی نیز فعالیت دارد، نسبت به خوانندگی مهاجم سابق استقلال واکنش جالبی نشان داد.


به گزارش نامه، ششمین همایش موسسه نسل آفتاب برای انتخاب برترین های اخلاقی ورزش روز پنجشنبه در هتل المپیک برگزار شد.

اجرای این مراسم برعهده مازیار ناظمی بود و اعلام کرد یک خواننده به روی سن خواهد آمد که از ورزشکاران است و از حاضران سوال کرد خواننده موردنظر، چه کسی است.

حاضران اسامی مختلف و جالبی از جمله علی اکبر استاد اسدی، بهداد سلیمی و امیر رضا خادم را مطرح کردند که ارتباطی با گزینه اصلی نداشت.

دقایقی بعد نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس که چند سال پیش یک آلبوم موسیقی نسبتا قابل قبول روانه بازار کرده بود، روی سن رفت و دو ترانه اجرا کرد.

ناظمی پس از پایان اجرای نکیسا با وی گپ و گفتی خودمانی داشت و از نکیسا پرسید که چرا فقط فوتبالیستها به سمت خوانندگی گرایش پیدا می کنند و مثلا کشتی گیرها علاقه ای به خواننده شدن ندارند. دروازه بان سابق پرسپولیس پرسید: "مثلا کدام فوتبالیست؟" و ناظمی پاسخ داد: "مثلا رضا عنایتی" که نکیسا در این خصوص گفت: " اگر رضا در خانه اش بخواند، مادرش می گوید، ساکت بچه های همسایه می ترسند!"

کل کل سرخابی ها


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

به گزارش جهان به نقل از جام ، علی فتح الله زاده که جمعه شب با حضور در برج میلاد فیلم آسمان زرد کم عمق را به تماشا نشسته بود در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره دلیل حضورش در جشنواره اظهار داشت:مساله عجیبی اتفاق نیفتاده است.من به هنر علاقه دارم و در سالهای دور در جشنواره تئاتر حضور داشتم.علاقمندم تا در چنین مراسمی هم حاضر شوم اما واقعا فرصت نداریم.

وی در پایان در استودیوی رادیو جوان مستقر در برج میلاد حاضر شد و به پرسش های علی ضیا،پاسخ داد.


ضیا که بارها پرسپولیسی بودنش را اعلام کرده در آغاز گفت و گو با فتح الله زاده از وی خواست تا یک چهارم قرارداد مهدی رحمتی را به جشنواره اختصاص بدهد تا ترتیب پذیرایی با چای از میهمانان و خبرنگاران داده شود.وی همچنین از مدیرعامل استقلال درباره دلیل حضورش در برج میلاد پرسید و از آن به عنوان یک اتفاق مهم در شب دوم جشنواره یاد کرد.



نکته جالب پایان مصاحبه ضیا با فتح الله زاده بود که مجری رادیو به مدیرعامل استقلال گفت که چه جوری با داور دربی کنار آمده اید که سه تا پنالتی را علیه تیم شما نگرفت.



مدیرعامل استقلال که از این سوال متعحب شده بود،با لبخندی کنایه دار استودیو را ترک کرد و به ضیا گفت:رو که نداری،سنگ پای قزوینه!

 

کل کل سرخابی ها


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

هواداران تيم پرسپوليس در بين دو نيمه در حالي که دروازه‌بان استقلال در حال خروج از زمين بود، دانيال داوري گلر شاغل در بوندس‌ليگا را تشويق کردند.(فقط محض ضدحالی واسه گلر اس تق لالیا!)

 

 * حرکات عجيب مجيدي روي نيمکت جالب توجه بود، او در هر موقعيت خطرناک استقلال هيجان داشت. اين بازيکن تا دقيقه 23 به صورت ايستاده بازي را دنبال مي‌کرد!(موندم موقعیت خطرناک اس تق لال کجا بود که کسی ندید؟؟؟!)

 

* در صحنه‌اي که برهاني بازيکن پرسپوليس را هل داد و به زمين انداخت تماشاگران اين تيم عليه او شعار دادند.(حقشه...! تا باشه بازیکن ما رو هل نده!)

 

* تماشاگران پرسپوليس پرچمي که روي آن جمله «شش_ شش_ شش، استقلال مگر مي‌شود از يادمان برود» بود را با خود به ورزشگاه آورده بودند.(یادتون نره که تاریخ باز هم تکرار میشه...!)

 

* بهداد سليمي، قوي‌ترين مرد جهان در اواخر نيمه اول وارد ورزشگاه شد، اين وزنه‌بردار عضو باشگاه پرسپوليس است.

 

* در صحنه‌اي که غلامرضا رضايي از اميرحسين صادقي توپ‌ربايي کرد صادقي به حالت شوخي به او گفت که خطا انجام دادي.(بیچاره چی میتونست دیگه بگه؟؟با این دریبل ضایعی که از رضایی اتیش پاره خورد؟؟!)

 

*پس از پايان نيمه اول هواداران استقلال به شدت فرهاد مجيدي را تشويق کردند، او به سمت هواداران رفت و از آنها خواست که او را تشويق نکنند.(تورو خدا بذار بیشتر تشویقت کنن!چرا اینجوری کردی اخه؟؟!حیف نیست این همه پول دادی بهشون بعد بگی تشویق نکنین؟!)

 

* زماني که مهدي رحمتي قصد داشت به سمت رختکن برود، زمان عبور از تونل، هواداران پرسپوليس دانيال داوري را تشويق کردند که اين امر باعث شد رحمتي براي آنها دست بزند!(حیف که دانیال خان نیومد وگرنه دماغ رحمتی بدجور میسوخت!اشکال نداره علیرضای پرسپولیسی که هست...)

 

* در صحنه‌اي که بازيکنان پرسپوليس معتقد بودند پنالتي صورت گرفته، يحيي گل‌محمدي و مجتبي حسيني به شدت نسبت به اين موضوع معترض بودند و به داور چهارم اعتراض خود را نشان دادند.(بله دیگه بازم حق خوری..!)

 

* مهرداد پولادي قبل از آغاز بازي به سمت امير قلعه‌نويي نرفت.(بره چیکار ؟خیلی وقته قلعه نویی دیگه کفش واکس نمیزنه!)

 

* در چندين صحنه امير قلعه‌نويي نسبت به قضاوت محسن قهرماني معترض بود که پس از تذکر قهرماني، سرمربي استقلال ديگر اعتراض نکرد. (اره دیگه باید دست پیش بگیرن که پس نیفتن!)

 

* حميد سوريان قهرمان کشتي فرنگي المپيک 2012 در ورزشگاه حاضر شده بود.(ماشالله به این قهرمانان پرسپولیسی)

 

* در روي اسکوربورد ورزشگاه، بارها نوشته شد که احترام به داوري موجب تصميم‌گيري عادلانه خواهد بود.(که چقدر هم اتفاق افتاد!)

 

* زماني که محسن قهرماني داور بازي قصد داشت نيمه دوم را آغاز کند به يکباره امير قلعه‌نويي و دستيارانش براي رفتن روي نيمکت از وسط زمين عبور کردند که اين موضوع باعث تعجب همگان شد و قلعه‌نويي مجبور شد نيمي از زمين را بدود.(این بشر کلا اگه روز با حرفها و کاراش ما رو نخندونه روزش شب نمیشه!!)

 

* پرش‌هاي يحيي گل‌محمدي هم در هنگام موقعيت‌هاي خطرناک پرسپوليس از نکات جالب توجه بازي است.(امادگی جسمانی رو حال کردین؟؟)

 

* در نيمه نخست فرهاد مجيدي در صحنه‌اي به داور چهارم بازي اعتراض کرد که ماجدي سرپرست استقلال به او گفت که اين کار را انجام ندهد. او در اين صحنه تب و تاب زيادي از خود نشان داد.(منظور از تب و تاب همون حرکات موزون خودمونه!داشت ذوق میکرد که یه نیمه گذشت و از شانس خوبشون هیچ توپی توی گلشون نرفت!!)

 

* مهدي مهدوي کيا با 59 دقيقه و 28 ثانيه آخرين دربي خود را تجربه کرد. پس از تعويض مهدوي‌کيا محمد نوري خواستار تشويق وي توسط تماشاگران شد.(اخی......دلمون تنگ میشه برات مهدی....به افتخارش دستا بالا.....)

 

*هواداران پس از اطمينان از حضور مجيدي در ترکيب استقلال شعار دادند «قاتل دربي آمد»(جوگیری همین بدبختی رو داره! اس تق لالی ها اونی که قاتل دربی هست ایمون هت تریکه نه فرناز جون شما!؟!)

 *در دقيقه 67 فرهاد مجيدي خود را آماده حضور در زمين کرد. وي به جاي برهاني به ميدان آمد و بازوبند کاپيتاني را بست.(بیچاره چقد سر بازو بند دعوا بگیر کرده بود!باشه مال تو پسرم..!)

 

* در دقيقه 64 امير قلعه‌نويي دستور تعويض شد و همه منتظر حضور فرهاد مجيدي بودند. در حالي که حنيف عمران‌زاده جانشين اشجاري شد.( ای دماغشون سوووووخت عجیب!)

 

* بعد از مصدوميت خسرو حيدري در ميانه ميدان در دقيقه 72 بازيکنان پرسپوليس در زمين استقلال توپ را به اوت زدند که اين موضوع با واکنش و ناراحتي مهدوي‌کيا که عوض شده بود و روي نيمکت حضور داشت، همراه شد.(اره دیگه چپ و راست پخش میشدن رو زمین!این کارا چیه؟؟)

 

* هواداران پرسپوليس با حضور مجيدي در زمين از وي خواستند که حرکات موزون انجام دهد.( فرررناز باید برقصه..... آی فرررناز باید برقصه...!)

و در نهایت بازم اس تق لال تونست با خوش شانسی محض و کمک های داور از گلبارون شدن به  دست پرسپولیس در امان بمونه...!

 

کل کل سرخابی ها


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

                              

                            

به نظرتون این دفعه کی میبره؟؟؟؟

من که میدونم...! پررررررسپولیییییییییس....

عشقه پرررررسپولیییییییییس

بچه ها فردا تیم رو تنها نذارین!!! جای من برین استادیوم تشویق!!!

به امید برد پرسپولیس مقابل شییییییییش تاییییییییا!!!!!هورررررررررا

                                            

 

کل کل سرخابی ها


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

آراي هواداران برايم بسيار مهم بود


کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بيش از عنواني که به دست آمده، آراي تک تک هواداران پرسپوليس است که براي من ارزش دارد و باعث افتخار و مباهات است.
 

 
 
مهدي مهدوي‌کيا که از سوي فدراسيون جهاني آمار و تاريخ فوتبال به عنوان دومين بازيکن محبوب جهان در سال 2012 انتخاب شد، افزود: اين عنوان به خاطر رأي هموطنانم براي من مهم است و ارزشمندتر از آن تک تک آراي هواداران است که من را شايسته ديدند و تک تک رأي‌ها باعث افتخار و مباهات من است.

وي ادامه داد: من از تمام مردم ايران بويژه هواداران پرسپوليس تشکر مي‌کنم. آنها همواره در چنين مواقعي کنار ما هستند و به ما لطف دارند.

مهدوي‌کيا در پايان درباره مصدوميت خود به سايت باشگاه پرسپوليس گفت: در حال حاضر پايم هنوز ورم دارد. منتظرم اين التهاب فروکش کند تا بعد پزشکان با معاينات تشخيصي، طول درمان را مشخص کنند.

کل کل سرخابی ها


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

مهدوي کيا محبوب ترين بازيکن آسيا و دوم جهان

 


بر اساس اعلام فدراسيون آمار و تاريخ، هافبک پرسپوليس در صدر فهرست بازيکنان محبوب در آسيا قرار گرفت. 


به نقل از سايت آمار و تاريخ فوتبال، مهدي مهدوي کيا با 103 هزار و 703 راي در صدر فهرست محبوب ترين بازيکن آسيا قرار گرفته است. در اين رده بندي، سيد مهدي رحمتي با 79 هزار و 533 راي در مکان دوم قرار گرفته است.


تبررررررررریک به همه پرسپولیسی های باغیرت که بازم تعصب خودشونو

به بازیکنای باخلاقشون نشون دادن......مر30 بچه ها.....فقط خیلی حیف شد که مهدی اول نشد...نمیدونم طی چند روز این بازیکن اندونزیایی تونست خودشو بالا بکشه...! عجیب بود ولی خب به هر حال اینم افتخار بزرگیه که به دیگر افتخارات باشگاه پرسپولیس اضافه شد....

نکته جالب اینکه رحمتی هم تونست به زور سوم بشه!!! البته من که مثل خیلیا رحمتی رو متعصب به استقلال نمیبینم واسه همینه که از نظر اخلاقی خیلی با اس اسی ها فرق میکنه!!...منظورم اینه که برخلاف اکثرشون کمی بااخلاق و محبوبه...!! خب حالا نتیجه ها رو میذارم ...


آسيا:

1. مهدي مهدوي کيا - پرسپوليس/ايران 103703

2. سيد مهدي رحمتي - استقلال/ايران 79533

3. ياسر القحطاني - الهلال/عربستان 36242

4. محمد نور - الاتحاد/عربستان 27499


اروپا:

1. هنريخ امخيتاريان - شاختار دونتسک/ارمنستان 35063

2. ادين ژکو - منچسترسيتي/بوسني و هرزگووين 17391

3. ميروسلاو کلوزه - لاتزيو/آلمان 12679

4. برانيسلاو ايوانوويچ - چلسي/صربستان 11615


اقيانوسيه:

تيم کيهيل - نيويورک ردبولز/استراليا 113

آمريکاي جنوبي:

1. خوان آرانگو - مونشن گلادباخ/ونزوئلا 104297

2. پائولو گررو - کورينتيانس/پرو 9580

3. جاناتان فابرو - پورتنو/پاراگوئه 9493

4. ليونل مسي - بارسلونا/آرژانتين 4965


آفريقا:

1. ندير ناميغري - کازابلانکا/مراکش 24501

2. يوسف امساکني - اسپرانسه/تونس 8989

3. محمد ابوتريکه - الاهلي/مصر 8646

4. سوفيانه فگولي - والنسيا/الجزاير 3577


آمريکاي شمالي و مرکزي:

1. رودولفو زلايا - آليانزا/السالوادور

2. خوزه کورونا - کروزآزول/مکزيک

3. راجر اسپينوزا - کانزاس سيتي/هندوراس

4. مارکو فابيان - گوادالاخارا/مکزيک


 

 همونطوری که میدونین اختلاف بین مهدوی کیا و رحمتی از نظر محبوبیت بیشتر از 24170 رای هست ولی خب اشکال نداره...!این یه بار رو میذاریم به پای خوشحال شدن دل اس تق لالی ها!!!

کل کل سرخابی ها


.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 270675
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  •