طراحی سایت

قالب وبلاگ

کل کل سرخابی ها

طراحی سایت


کل کل سرخابی ها
 
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

علی دایی 43 ساله شد. همین موضوع باعث شد اغلب خبرنگاران و عکاسان ورزشی دنبال او باشند تا با کیک و شمع از مطرح ترین چهره فوتبال ایران عکس بگیرند و با او درباره این اتفاق صحبت کنند. البته شناسنامه علی دایی تاریخ تولدش را 1348/1/1 نشان می دهد اما او متولد 14 بهمن 1348 است و سن واقعی اش حدود 11 ماه کمتر از سن رسمی اش است.

 برادرش محمد دایی که دو سال از او بزرگتر است می گوید: «پدر ما برای اینکه زودتر به مدرسه برویم شناسنامه ما را بزرگتر گرفته به همین دلیل شناسنامه علی از سن واقعی او بزرگتر است ...!

در ضمن 14بهمن علاوه بر تولد علی دایی تولد سید جلال حسینی هم هست...البته سید جلال 31ساله شد!!


کل کل سرخابی ها


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

 

کل کل سرخابی ها


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

 دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس که در عرصه خوانندگی نیز فعالیت دارد، نسبت به خوانندگی مهاجم سابق استقلال واکنش جالبی نشان داد.


به گزارش نامه، ششمین همایش موسسه نسل آفتاب برای انتخاب برترین های اخلاقی ورزش روز پنجشنبه در هتل المپیک برگزار شد.

اجرای این مراسم برعهده مازیار ناظمی بود و اعلام کرد یک خواننده به روی سن خواهد آمد که از ورزشکاران است و از حاضران سوال کرد خواننده موردنظر، چه کسی است.

حاضران اسامی مختلف و جالبی از جمله علی اکبر استاد اسدی، بهداد سلیمی و امیر رضا خادم را مطرح کردند که ارتباطی با گزینه اصلی نداشت.

دقایقی بعد نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس که چند سال پیش یک آلبوم موسیقی نسبتا قابل قبول روانه بازار کرده بود، روی سن رفت و دو ترانه اجرا کرد.

ناظمی پس از پایان اجرای نکیسا با وی گپ و گفتی خودمانی داشت و از نکیسا پرسید که چرا فقط فوتبالیستها به سمت خوانندگی گرایش پیدا می کنند و مثلا کشتی گیرها علاقه ای به خواننده شدن ندارند. دروازه بان سابق پرسپولیس پرسید: "مثلا کدام فوتبالیست؟" و ناظمی پاسخ داد: "مثلا رضا عنایتی" که نکیسا در این خصوص گفت: " اگر رضا در خانه اش بخواند، مادرش می گوید، ساکت بچه های همسایه می ترسند!"

کل کل سرخابی ها


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

به گزارش جهان به نقل از جام ، علی فتح الله زاده که جمعه شب با حضور در برج میلاد فیلم آسمان زرد کم عمق را به تماشا نشسته بود در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره دلیل حضورش در جشنواره اظهار داشت:مساله عجیبی اتفاق نیفتاده است.من به هنر علاقه دارم و در سالهای دور در جشنواره تئاتر حضور داشتم.علاقمندم تا در چنین مراسمی هم حاضر شوم اما واقعا فرصت نداریم.

وی در پایان در استودیوی رادیو جوان مستقر در برج میلاد حاضر شد و به پرسش های علی ضیا،پاسخ داد.


ضیا که بارها پرسپولیسی بودنش را اعلام کرده در آغاز گفت و گو با فتح الله زاده از وی خواست تا یک چهارم قرارداد مهدی رحمتی را به جشنواره اختصاص بدهد تا ترتیب پذیرایی با چای از میهمانان و خبرنگاران داده شود.وی همچنین از مدیرعامل استقلال درباره دلیل حضورش در برج میلاد پرسید و از آن به عنوان یک اتفاق مهم در شب دوم جشنواره یاد کرد.



نکته جالب پایان مصاحبه ضیا با فتح الله زاده بود که مجری رادیو به مدیرعامل استقلال گفت که چه جوری با داور دربی کنار آمده اید که سه تا پنالتی را علیه تیم شما نگرفت.



مدیرعامل استقلال که از این سوال متعحب شده بود،با لبخندی کنایه دار استودیو را ترک کرد و به ضیا گفت:رو که نداری،سنگ پای قزوینه!

 

کل کل سرخابی ها


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

پرسپولیس مقابل 6 تایی ها

الشباب امارات - پرسپولیس ایران

پرسپولیس بعد از باخت در آزادی این بار مهمان الشباب امارات است . پرسولیسی ها در حال حاضر با 8امتیاز و 1 امتیاز کمتر از الهلال 9 امتیازی تیم دوم گروه خود هستند. پرسپولیس دنیزلی این فرصت را دارد تا فوتبال هجومی مورد دلخواه خود را نیز به اجرا بگذارد و احتمالا با توجه به ضعف و تنبلی اماراتی ها می توان به پیروزی امیدوار بود. الشباب ضعیف ترین تیم این گروه است و پرسپولیس میتواند امید زیادی به کسب امتیاز داشته باشد ولی از این نکته نباید غافل بود که تیم اماراتی در خانه خود تیم دست و پا بسته بازی رفت نیست و در صورت غفلت بازیکنان پرسپولیس حتی میتواند سرخپوشان را غافلگیر کند . پرسپولیس امیدوار است با توقف احتمالی الهلال عربستان در مصاف با الغرافه، با کسب یک پیروزی مقابل الشباب امارات صدرنشین گروه D مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا شود. و بازی حذفی را در خانه خود برگزار کند

وضعیت:

هر دو تیم در بازی قبل خود در لیگ قهرمانان به شکست خورده اند ، با این تفاوت که پرسپولیس در خانه و مقابل دیدگان تماشاگران خودی این نتیجه را کسب کرد و صدر را از دست داد و باخت برایش بسیار سنگین تر از الشباب تمام شد و الشباب در زمین الغرافه تن به شکست داد ودر انتهای جدول قرار گرفت. الشباب در آخرین حضور آسیایی خود در سال 2009 در گروه چهارم رقابت‌ها همراه با سپاهان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سوژه:

الشباب بازیکنان ایرانی زیادی را در ترکیب خودش دیده و زمانی میعادگاه حضور بازیکنان ایرانی بود. علی دایی، داریوش یزدانی و مهرداد میناوند از نسل بازیکنان سابق این تیم بودند و کمی نزدیک تر هم ایمان مبعلی، مهرداد اولادی و جواد کاظمیان در این تیم حضور داشتند. اولادی و کاظمیان در فصلی که همه رای به سقوط این تیم داده بودند با درخشش خود مسبب قهرمانی الشباب شدند تا خاطرات خوشی را با این تیم بسازند.

فیل و فنجان:
از نظر افتخار الشباب مقابل پرسپولیس چیزی برای عرضه ندارد. آنها دو بار قهرمان لیگ امارات شده اند و یک بار هم توانسته اند مقام اول جام حذفی کشورشان را به دست بیاورند.آنها در فینال با حساب 3 بر 2 العین را شکست دادند تا در این رقابت های این فصل لیگ قهرمانان حاضر باشند. در مورد قهرمانی های پرسپولیس که همه به خوبی می دانند تعداد آنها اینقدر زیاد است که در اینجا فرصت نمی شود به آن پرداخت. دو تیم پیش از این سابقه فقز یک بار آن هم در دیدار رفت این رقابت ها با یک دیگر دیدار رسمی برگزار کردند

دوئل:
الشباب دو بازیکن خارجی خطرناک دارد که می توانند کلید بازی آنها باشد. تیم های عربی برخلاف ایرانی ها در خرید بازیکنان خارجی موفق عمل می کنند و معمولا ستاره های آنها همین بازیکنان هستند. بازیکنان اماراتی قابل توجه این تیم سلیم عبدالله، عادل عبدالله عباس، عیسی عبید، ولید عباس و محمد احمد هستند که ولید عباس و عادل عبداله در میان آنها سرشناس تر هستند. اما پرسپولیس باید کاملا مراقب بازیکنان خارجی این تیم مخصوصا جوسیل فریرا باشد. فریرا و ویلانو که اصلیتی شیلیایی دارد زوج خطرناکی را تشکیل داده اند که در بازی قبلی این تیم هم موفق عمل کرده اند. بازیکنان خارجی دیگر الشباب هم عزیز بیک حیدروف ازبکستانی و مارسل آلمیدا برزیلی هستند که حضور آنها توانایی سبزپوشان دبی را بیشتر می‌کند. روی نیمکت این تیم هم بونامیگوی برزیلی حضور دارد و باید دید تقابل او دنیزلی در پایان چه نتیجه ای را در پی خواهد داشت.

پرسپولیس که میتوانست تکلیف صعود و صدر نشینی خود را از هفته ها پیش روشن کند
حالا به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد تا خیال خود و هوادارانش را راحت کند.


"به امید پیروزی ارتش سرخ و قهرمان آسیا"
 

کل کل سرخابی ها


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

اگر به دنبال نمونه خارجی‌ این جنس از مهاجمان‌ باشید می‌توان از فيليپو اینزاگی نام برد. کسی که هیچ چیز نبود و همه چیز بود

پرسپولیس با شكست‌‌های پرگل و تیمی از هم پاشیده، روزهایی را به خود می‌بیند که در تاریخ این باشگاه بی‌‌سابقه است. اما در این بین یکی‌ هست که جلب‌نظر می‌کند. ایمون زايد بازیکنی که تا به حال ۳ بار در سه بازی مختلف ۳ گله شده...
اگر به بازی اين مهاجم کمی‌ دقت کنید درمی‌يابید که او نه از تکنیک قابل توجهی‌ برخوردار است و نه سرعت بالايی دارد. در حقیقت او هیچ خاصیت برجسته‌ای به جز چارچوب‌شناسی‌ فوق‌العاده‌اش ندارد و این خاصیتي است که بازیکنان معدودي در دنيا از آن برخوردارند.

بارزترین نمونه داخلی‌ بازيكن‌هايي از این دست فرشاد پیوس بود. بازیکنی که فقط و فقط محوطه جریمه و چارچوب را می‌دید. پيوس ماشین گلزنی پرسپولیس و تیم ملی بود‌؛ کسی‌ که برای همیشه در اذهان‌ به عنوان سمبل آقای گلی‌ باقي ماند.
اگر به دنبال نمونه خارجی‌ این جنس از مهاجمان‌ باشید می‌توان از فيليپو اینزاگی نام برد. کسی که هیچ چیز نبود و همه چیز بود. نه تکنیک و قدرت بدنی خاصی‌ داشت و نه سرزن متبحری بود اما به هر شکلی‌ که تصور کنید گل زده است. بازیکنی که روی خط آفساید و در محوطه می‌چرخید و توپ‌ها را فقط به سمت دروازه شلیک می‌کرد، همین. کاری که خیلی‌ از بازيكنان بااستعدادتر از او در انجامش عاجزند.
...و حالا این زاید است که ما را به یاد این بازیکنان می‌‌اندازد و حضورش در زمین حتي اگر همیشه ندرخشد برای هر تیمی غنیمت است. او محوطه جریمه و چارچوب دروازه را مثل کف دست می‌شناسد. فقط حیف که این پرسپولیس سودی از این مهره نمی‌برد. زايد، نقطه روشن اين پرسپوليس است. 

امیدوارم که فصل بعد ایمون بمونه....

کل کل سرخابی ها


.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 270481
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  •