طراحی سایت

قالب وبلاگ

کل کل سرخابی ها

طراحی سایت


کل کل سرخابی ها
 
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)


استيلي ادامه داد: بحث بخشيدن نيست. ما با كسي دعوا نداريم و با هم دوست هستيم اما همه بايد در تيم ما اصول را رعايت كنند و طبق قراردادي كه با باشگاه دارند تعهد داشته باشند.

وي درباره وضعيت نصرتي هم گفت: درباره نصرتي هم باشگاه تصميم‌گيري مي‌كند. خود من هميشه با او در تماس بودم. نصرتي زياد شرايط خوبي ندارد و درباره بازگشت‌ آنها باشگاه تصميم مي‌گيرد. خود من هم تحت اختيار باشگاه هستم و به عنوان مربي نمي‌توانم بگويم نصرتي بيايد يا نه. ضمن اينكه خود رويانيان هم در اين موضوع خيلي تحت فشار است.

سرمربي پرسپوليس درباره وضعيت تيمش در فاصله پنج روز مانده به داربي73 گفت: ما از اول فصل مشكلات زيادي داشتيم و هميشه چند بازيكن‌مان را به دلايل مختلف در اختيار نداشتيم. در بازي قبلي هم ما فقط 14 بازيكن داشتيم و بقيه‌ي نيمكت نشينان‌مان بازيكنان اميد بودند. به هر حال ما بايد با اين شرايط به مصاف استقلال برويم. بدشانسي‌هاي ما امروز با مصدوميت اولادي تكميل شد. او تير دروازه را تكل كرد تا مصدوم شود.

استيلي درباره غيبت مازيار زارع در تمرين شنبه و يكشنبه پرسپوليس هم گفت: مازيار ديروز از ما اجازه گرفت اما امروز به خاطر مشكلي كه در دادگاهي در شمال داشت به تمرين نيامد.

وي با اشاره به اينكه مي‌داند كه ديدار با استقلال چقدر براي او تاثيرگذار است، گفت: براي شكست استقلال برنامه‌هاي زيادي داريم و تمرين‌هايمان را طبق ضعف‌هاي آنها برنامه‌ريزي كرده‌ايم. استقلال تا به حال يك قدر خوش شانس بوده و در بازي قبلي هم ديديد پنالتي شهرداري گل نشد.

استيلي ادامه داد: غلامرضا رضايي و علي كريمي هم كاملا آماده نيستند و حتي در بازي قبل مقابل تراكتور آنها تنها يك جلسه با ما كار كرده بودند. بالاخره اين‌ها مشكلاتي است كه ما هميشه داشته‌ايم و بايد با همين شرايط به ديدار استقلال برويم.

سرمربي پرسپوليس درباره اين موضوع كه نفوذ استقلال در هيات ريسه فدراسيون فوتبال باعث شد كه زمان داربي 73 تغيير نكند، گفت: در ماه محرم هستيم و آدم نمي‌تواند ايمانش را به خاطر چيزي كه نمي‌داند بسوزاند. من درباره اين موضوع تا زماني كه مطمئن نشوم نمي‌توانم صحبت كنم اما متاسفانه در فوتبال ما قانون‌ها ثابت نيستند. مثلا بياييم نصرتي و رضايي را محروم كنيم اما يك ماه و نيم بعد از آن مي‌گوييم كه اين دو بازيكن مي‌توانند براي پرسپوليس به ميدان بروند. مطمئن باشيد اگر قانون‌هايمان درست باشد ديگر هيچ كس نمي‌تواند براي ما مشكل ايجاد كند. ما اين مشكل را در بازي با مس كرمان هم داشتيم كه ناگهان گفتند به خاطر اينكه حكم دهنوي هنوز به باشگاه مس ابلاغ نشده اين بازيكن مي‌تواند بازي كند. حالا هم مي‌گويند كميته استيناف هنوز راي نهايي را صادر نكرده. اين مسائل اصلا خوب نيست. متاسفانه حاشيه‌هاي فوتبال ما زياد است. اگر بازيكني خطا كرده هم خودش و هم باشگاهش بايد محروم شوند.

وي افزود: من يك بار در بازي تيم ب پرسپوليس حضور داشتم و در يك صحنه مهاجم تيم ما با دروازه بان تيم حريف تك به تك شده بود اما كمك مربي آن تيم ناگهان از روي نيمكت سوت زد و بازيكن ما هم چون فكر مي‌كرده در آفسايد بوده توپ را با دست برداشت و توپ را شوت نكرد. حالا اين مربي واقعا چطور مي‌خواهد به بازيكنش اخلاق ياد بدهد كه ما بياييم در فوتبال از پايين بودن سطح اخلاق صحبت كنيم. ما بايد در خودمان يك مقدار تغييرات ايجاد كنيم. بايد به ترويج اخلاق كمك كنيم و فقط دنبال نتيجه نباشيم. باشگاه ما هم همين كار را كرد و اصول اخلاقي را فداي نتيجه نكرد.

خبرنگاري از استيلي پرسيد باشگاه پرسپوليس هم اصول اخلاقي را رعايت نكرد و با چند مربي خارجي وارد مذاكره شد؟ سرمربي پرسپوليس در پاسخ گفت: اين مشكلات هميشه وجود داشته. خود من در شرايط كنوني خيلي تحت فشارم. به هر حال همه چيزمان درست نيست و مدينه فاضله نداريم. بايد تا جايي كه مي‌توانيم ايراداتمان را كمتر كنيم. حتي امروز دكتر زادمهر به تمرين ما آمد و با پنج، شش بازيكنمان درباره مسائل اخلاقي صحبت كرد. در كل بايد با مشكلاتي كه به آنها اشاره كردم براي ديدار با استقلال آماده شويم. ما برعكس استقلال كه تا به اينجا خوب امتياز گرفته خوب بازي كرده‌ايم اما هنوز به نتايج دلخواه نرسيده‌ايم.

حميد استيلي در پاسخ به اين سوال كه چرا تيم‌هايي كه شما در آنها حضور داشته‌ايد هميشه با مشكل گل‌زني مواجه‌اند بودند، گفت: ما مهاجم تخصصي نداشته‌ايم و الان هم هاشميان و نوروزي مصدوم هستند. با اين حال تيم‌مان هماهنگ‌تر شده و بازيكنانمان مي‌دانند كه من چه چيزي از آنها مي‌خواهم.

استيلي افزود: ما استقلال را به خوبي آناليز كرده‌ايم و فقط مشكلمان اين است كه همه‌ي بازيكنانمان را در اختيار نداريم. ما در بازي قبل تراكتورسازي را هم خيلي خوب آناليز كرده بوديم و از روي ضربه‌ي ايستگاهي از آنها گل نخورديم. تا همين الان هم خدا من را در پرسپوليس نگه داشته. همه‌ي بازي‌ها براي ما تعيين كننده است. اميدواريم كه در اين بازي سربلند از زمين بيرون بياييم.

سرمربي پرسپوليس با اشاره به حضور يك مهاجم از تيم ملي ارمنستان به تمرين‌ها گفت: پروين بعد از تمرين براي هماهنگي كارهاي اين مهاجم با مدير برنامه‌هايش صحبت مي‌كند و اگر شرايطش خوب باشد ما حتي براي بازي استقلال هم مي‌خواهيم او را به ليستمان وارد كنيم چرا كه مي‌توانيم يك بازيكن آزاد به خدمت بگيريم. البته تعداد بازيكنانمان براي ديدار با استقلال به 18 نفر نمي‌رسد.


نظرات شما عزیزان:

امیر وسجاد
ساعت13:32---14 آذر 1390
سلام
عزیزم ممنون که بهم سر زدی
چون وبت قشنگ بود با افتخار لینکت کردم


امیر وسجاد
ساعت13:32---14 آذر 1390
سلام
عزیزم ممنون که بهم سر زدی
چون وبت قشنگ بود با افتخار لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 270757
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  •