طراحی سایت

قالب وبلاگ

کل کل سرخابی ها

طراحی سایت


کل کل سرخابی ها
 
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 آذر 1390برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)


 تیم استقلال  شنبه موفق شد در ادامه رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود شهرداری تبریز گذشته و با توجه به شکست صبای قم و نفت تهران، با 6 امتیاز اختلاف در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

آرش برهانی در دقایق ابتدایی این بازی دروازه ابراهیم میرزاپور را باز کرد اما داور خطای هند این بازیکن را اعلام کرد و گلش مردود شد هرچند که تصاویر تلویزیونی چندان گویا نبود.

آرش برهانی در دقیقه 18 بار دیگر گلزنی کرد و این بار گل مهاجم استقلال از سوی هدایت الله ممبینی پذیرفته شد. فرهاد مجیدی در دقیقه 39 و با گلی که از روی نقطه پنالتی وارد دروازه شهرداری تبریز کرد، اختلاف را به دو گل رساند.

در نیمه دوم، شهرداریچی‌ها بازی را توفانی آغاز کردند و در دقیقه 50 می توانستند یکی از گل‌های خورده را توسط سعید دقیقی جبران کنند. در دقیقه 52 اسماعیل شریفات پاسخ حمله شهرداری را داد و توپ را از فاصله دور به تیر دروازه تیم میزبان کوبید.

در دقیقه 58 این دیدار، میثم بائو به خطا در منطقه جریمه استقلال متوقف شد اما سعید دقیقی موفق نشد پنالتی را به گل تبدیل کند و توپ را به تیر کوبید. محسن یوسفی از استقلال هم در دقیقه 78 بار دیگر به تیر دروازه شهرداری کوبید.

بازی با برتری محسوس شهرداری دنبال شد تا اینکه در فاصله سه دقیقه به پایان بازی، مهرداد قنبری یکی از گل‌ها را جبران کرد اما این باعث نشد تا تیم میزبان از این بازی خانگی امتیازی کسب کند.

استقلال با این پیروزی و با توجه به شکست صبا مقابل داماش و نفت مقابل صنعت نفت، 33 امتیازی شد و تیم‌های تراکتورسازی، صبا و نفت به ترتیب با 27 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 270758
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  •