طراحی سایت

قالب وبلاگ

کل کل سرخابی ها

طراحی سایت


کل کل سرخابی ها
 
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)


1- بازی انتحاری

در حالی که راهی طولانی تا پایان فصل
باقی مانده ، حتی خوش بین ترین هواداران پرسپولیس هم بختی برای قهرمانی تیم محبوب شان در لیگ قائل نیستند و بازی های جام حذفی، تنها شانس باقی مانده برای این تیم است. در واقع پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد و معمولاً تیم هایی که در این وضعیت قرار می گیرند، خطرناک می شوند. حمید استیلی هم خوب می داند که این بازی می تواند آخرین موقعیتش برای بقا روی نیمکت پرسپولیس باشد.

2- رشد نسبی

اگر نتیجه بازی با تراکتورسازی را فاکتور بگیریم،
پرسپولیس در دو ماه گذشته هم نتایج نسبتاً بهتری گرفته و هم به لحاظ فنی، تیم بهتری بوده است. این روند رو به رشد، اگرچه با شیب بسیار ملایمی همراه بوده ولی می تواند امیدواری را نزد هواداران این تیم به وجود بیاورد که در دربی 73، پرسپولیس تیم برتر میدان باشد.

3- علی کریمی

آسیب دیدگی های مزمن در این فصل علی کریمی را بسیار آزار داده اما جادوگر
پرسپولیس در سال های گذشته بارها اثبات کرده که گاه می تواند یک تنه سرنوشت تیمش را تغییر دهد. کریمی اگرچه نسبت به هفته های ابتدایی فصل، کمی به دروازه حریفان نزدیک تر شده ولی هنوز آمار گلزنی خوبی در این فصل نداشته است. او در دربی پیش رو می تواند با نبوغ و خلاقیت ذاتی خود، پرسپولیس را از بحران خارج کند.

4- برتری در کناره ها

استقلال که عمده حملاتش را از جناح راست پایه ریزی می کند در این بازی، خسرو حیدری را در اختیار نخواهد داشت. در دفاع چپ هم گزینه های متعددی مثل میثم حسینی، جواد شیرزاد و گاهی مهدی
امیرآبادی آزمایش شده اند ولی به نظر می رسد در بازی فرداامیرآبادی و حسینی، مدافعان راست و چپ استقلال باشند که نسبت به سایر نفرات استقلال کیفیت فنی پایین تری دارند. اگر در بازی فردا ، رضایی و فشنگچی روز خوبشان باشد، کناره های خط دفاعی استقلال می تواند به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شود. اما مساله این است که این دو بازیکن پرسپولیس ، در این فصل عملکردی پرفراز و نشیب داشته اند؛ گاه مثل یک ستاره و گاهی همچون یک بازیکن آماتور.

5- غرور

سه برد متوالی استقلال در دربی، نوعی غرور را در پیکره این تیم تزریق کرده و
پرسپولیس می تواند از این وضعیت به وجود آمده، به سود خود استفاده کند. استقلالی ها به خاطر حال و روز نه چندان مساعد پرسپولیس ، خود را برنده قطعی دربی 73 می دانند و یک نظرسنجی نشان می داد که 89 درصد هواداران استقلال از رویارویی با پرسپولیس در جام حذفی خوشحال هستند. در چنین شرایطی، یک گل زودهنگام از پرسپولیس ، می تواند پاداش این غرور استقلالی ها باشد.

... و 5 نکته ای که ممکن است باعث شکست قرمزها بشود

حمید استیلی ، بحران مصدومیت ، زوج خط دفاعی ،سرعت پایین در انتقال توپ از دفاع به حمله و البته محمد نوری!


نظرات شما عزیزان:

دل آرام
ساعت22:46---11 دی 1391
شیطونه میگه با پشت دست بزنم تو دهن این فاطمه ی بوووووق بیشعور عوضی که اینقدر دری وری کری نخونه.حالا دوست دارم بعد از اون بازی حالشو بدونم.آخ آخ!دلم برای لنگی های پاره پاره بدجوری میسوزه!

فاطمه
ساعت23:07---22 دی 1390
به کوری چشم استفراغیا پرسپولیس همیشه برنده هست تو دربی میخوایم12 تاییتون کنیم تا خفه خون بگیرین تنها عشق سربلند پرسپولیس

پسران بد
ساعت14:54---19 آذر 1390
من ميگم استقلال 3 هيچ پرسپوليسو تو وقتهاي اضافه ميبره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 270793
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  •